מסייע ויזואלי לתמיכה טכנית – Techsee

המרואיין: רונן רוזנברג (CTO)

רקע

החברה עושה מהפיכה במתן שירות ללקוחות קצה באמצעות מציאות רבודה (Augmented Reality) ובינה מלאכותית. במקום שנצטרך לקרוא לטכנאי שיתקין ממיר חדש, או יסדר משהו בטלוויזיה החכמה שלנו, נקבל עזרה מרחוק שתסביר לנו בזמן אמת בדיוק איזה כבל לחבר לאן ועל מה ללחוץ ומתי. השירות מיועד בעיקר למשתמשים הפחות טכניים.

כמה אנשי פיתוח ? איך מחולקים ?

בחברה סה”כ 47 אנשים מתוכם 22 אנשי פיתוח ומתוכם 8 עוסקים באלגוריתמים.

מהם המוצרים בחברה?

Eve –Self Service

מסייע טכני ויזואלי. זו למעשה אפליקציית מוביל\וואב שבאמצעות Computer Vision AI&Augmented Reality מסייעת למשתמש הלא טכני לבצע פעולות התקנה או תיקון למוצרים ביתיים.

מוצר זה חוסך עלויות רבות של שירות לקוחות בנוגע למוצרים אלקטרוניים.

למשל בהתקנת ראוטר חדש (unboxing) האפליקציה תזהה את הכבל שמחזיק המשתמש ותכוון אותו לחבר לשקע הנכון.

TechSee Live Contact Centers

מערכת, המספקת לסוכני שירות לקוחות את היכולת לגשר על הפער החזותי בינם לבין הלקוחות שלהם, באמצעות תמיכה מרחוק. סוכנים יכולים לראות מה הלקוחות רואים דרך המצלמה החכמה שלהם ובצורה ויזואלית להנחות אותם לפתרון. כמו כן אנו מספקים לסוכני השירות עזרה בזיהוי מוצרים ותקלות (ע”י AI) ובכך מצמצמים משמעותית את תהליך ההכשרה שלהם.

סרט של לקוח שלנו שמשתמש במוצר זה:

איזה חלק במוצר מצריך אלגוריתמיקה?

זיהוי המוצר בתמונה בצורה מדוייקת. הבנה ועקיבה אחר המיקום של המוצר במרחב והבנת המצב הטכני שלו (נורות דלוקות או כבלים מחוברים).

משתמשים בין השאר ב PSPNET לסגמטציה ועשינו לה התאמות ואופטימיזציות שתעבוד מהר ומדויק גם בארכיטקטורה רזה במיוחד. לגבי מציאות רבודה (Augmented reality) כל נסיון להשתמש בחבילות תוכנה מוכנות כדוגמת ARKit/ARCore נכשל בשטח כישלון חרוץ, אז פיתחנו משהו מתקדם שמשלב AI עם הספריות הקיימות. אנו נהנים משני העולמות!

מה קל לכם? (אלגוריתמית)

יש חלקים קלים בפיתוח שהם פשוטים אך נותנים ערך עצום למוצר וקשורים מאוד ל UX. לדוגמא, אנו מאפשרים למשתמש קצה לעבוד עם שני ידיים וברגע שהוא מניח את הטלפון על השולחן, התמונה הכי רלוונטית לפתרון התקלה מופיעה לו על המסך.

מה קשה לכם? (אלגוריתמית)

כל נושא ה- TROUBLESHOOTING במוצרי חשמל הינו בעיה קשה מאוד ובכל יום אנו לומדים משהו חדש ומוסיפים סט של יכולות חדשות. לפעמים גם אנשי מקצוע לא מצליחים לזהות את התקלה של המכשיר ממבט חיצוני, אז אנו נדרשים לקבל עוד אינפורמציה. לפתור בעיה זו באופן כללי זה מאוד מאתגר!

בעיות שפתרתם בדרך יצירתית?

למשל התמודדנו בהצלחה בהבנת המצב הטכני של מוצרים אלקטרונים מתמונה. לדוגמא ע”י קריאה של תקלה שמוצגת במסך של מכונת כביסה או אורות אדומים דולקים בראוטר והסקת מסקנות לגבי מה התקלה והדרך לפתרון. ראוי לציין שבד”כ האיזורים שמתארים את המצב הטכני של המכשיר תופסים חלק קטן מאוד בתמונה ושיטות מתקדמות ב DL מאפשרות לנו לפתור בעיה זו בצורה קונסיסטנטית.

ספר על משימת איסוף ה DB אצלכם? (מי עושה? מי בודק? מי מתייג? מי מנהל?)

פיתחנו מגוון כלים לתיוג תמונות, חלקם אוטומטיים וחלקם ידניים.

אנחנו מפתחים רשתות נוירונים בהתחלה מדאטה שמתוייג ידנית ויש לנו מנגנון איסוף חכם ואוטומטי של תמונות רלוונטיות שמוזנות בצורה מחזורית לשיפור הרשת.

מהם אתגרי העתיד?

בעתיד נשתמש בחוכמת ההמונים שתבנה במהלך השימוש בבוט לטובת שיפור הביצועים ונתינת המלצות איכותיות יותר לפתרון הבעיות. כיום התסריט לפתרון הבעיות שנצפות מוגדר מראש ע”י הגדרת ה FLOW של הבוט, אך בעתיד ה FLOW יוגדר בצורה אוטומטית לאורך השימוש.